Pavlova ni Memang Menggoda

by KBLOG on November 14, 2011

in Ohnyam!,Wanita

email

Sebetulnya saya (ya, saya.. saya akan berhenti menggunakan aku supaya nampak lebih sopan).

Sebetulnya saya sekarang sangat berminat untuk masak Pavlova. Sudah bookmarked beberapa resipi yang dikongsi dari Chef blogger dan akan dicuba dalam masa terdekat.

Macam biasa lah, kalau dah rindu kat orang tu tak dapat tengok tuannya.. tengok bumbung rumah pun jadilah. Dalam kes saya, dapat tengok gambar dulu pun tak apa lah walaupun tak dapat rasa lagi. Wakaka

Sabar.. esok akan pergi shopping untuk masak Pavlova.

Gambar dibawah diambil dari Flickr, sebagai ilham hiasan Pavlova saya nanti.

pavlova 53
pavlova

Pavlova
Pavlova
big ol' pavlova

Nampak macam senang je nak hias Pavlova ni. Yang susah ialah nak buat bahan asasnya. Takut tak menjadi :P

viewed 3417

{ 2 comments… read them below or add one }

Pejuang Kesenian Extreme November 14, 2011 at 1:05 am

Dari gambar nampak sangat sedap…Tapi tk best,gambar orang..
Bila nak upload gambar Pavlova yang dibuat sendiri?hehehe..

Reply

KBLOG November 14, 2011 at 1:06 am

entry tengah malam bos. hehe tunggu esok dan hari tak hujan (supaya maringue tak rosak), akan pergi shopping pastu insyallah akan buat sendiri :)

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post:

Best Brooker Award