AirAsia nak saman budak ni

by KBLOG on March 12, 2011

in Bisnes dan Market

email

Tu dia aih… pandai sangat buat khabar angin. Kan dah nak kena.

Ni respon AirAsia kepada sesiapa yang memandai mula sebar khabar angin cakap pesawat AirAsia terhempas.

Dan AirAsia menerusi Twitter timeline dah kenalpasti budak yang mula-mula sebar tweet palsu tentang pesawat AirAsia yang terhempas tu. Nak tengok muka budak nakal ni?

Ni dia. Wongyujin, femes sekelip mata!

Ni tweet mula-mula yg AirAsia cakap.

Budak-budak zaman sekarang ni, memang nakal. Tak cukup dorang main-main telefon ke 999, sekarang main-main hempas pesawat pula. Nak kata bodoh.. bodoh la kot.  Haish..

viewed 5858

{ 11 comments… read them below or add one }

d_tieah March 12, 2011 at 6:19 pm

Aiyoo.. Macam2 lah.. Nak femes cepat kot..

Reply

cayrul March 13, 2011 at 5:06 am

X cukup nga fitnah politik…. Fitnah skrg menjadi perkara biasa. Sedih.

Reply

MuJE March 13, 2011 at 5:38 am

tapi satu jer masalah. boleh ke nak delete balik tweet kite tu? huhu…

Reply

kidblogger March 13, 2011 at 6:24 am

boleh je delete tweet tu MuJE

Reply

zuraifah zulkuflee March 13, 2011 at 5:47 am

huhu…
nak buat sesuatu kene fikir dulu akibatnya…

Reply

Catherine March 13, 2011 at 5:50 am

OMG :O budak sekarang memang nakal ..

Reply

kidblogger March 13, 2011 at 6:24 am

budak tu dah mintak maap dah

Reply

Ekspresi Ruang March 13, 2011 at 1:24 pm

menda camni pon nk dibuat lawak. adeh. publisiti murah btol. kan dah nk kena saman ngan airasia. pdn muka

Reply

Lynnie A. March 13, 2011 at 2:30 pm

Bila nak tweet tak tau fikir dulu.
Pastu bile org dah warning baru cuak & mintak maaf.

Reply

eira March 14, 2011 at 9:09 am

dyorg da xde kje la 2..ni la,teknologi d slah guna..

Reply

syzwnsrwk March 16, 2011 at 8:24 am

bahaya betul -_-

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post:

Best Brooker Award